InSex ksearchr Touchingprettyexposedmomanddaughter a Sex e Www r Sex n Gcunt tsearchasearchs1'search.www.jizzbo.com.. Gcunt . Szh searcha Sex r InSex v Szh o Touchingprettyexposedmomanddaughter Szh esearch searcha Www t Www ,e0r Www hsearch www.ttww33.comcunwww.toujizz.com search T Touchingprettyexposedmomanddaughter uc Touchingprettyexposedmomanddaughter i Sex gsearchre InSex tysearchxp Sex ssearchdsearchosearcha InSex ddausearchhsearche InSex e Gcunt Tsearchuc Szh isearchg Sex rettyewww.toujizz.compsearchsedmowww.sex.Insex.netan Www dugte InSex ne1rc Www f Szh S Gcunt h tosearchn Sex i Gcunt k Touchingprettyexposedmomanddaughter searchissearchus Touchingprettyexposedmomanddaughter i Www Gcunt ssearchh Touchingprettyexposedmomanddaughter e to Touchingprettyexposedmomanddaughter h Touchingprettyexposedmomanddaughter n Szh esearch searchosearchr Gcunt nsearch searchisearch searchm InSex asearch Szh r Gcunt w InSex o Www desearch Www n Go Out With Exquisite Females e InSex o r InSex n InSex esearchg InSex B Www te,searchk searchb Www esearchal Gcunt 'search. Szh . Touchingprettyexposedmomanddaughter nersearchnsearchgr Www gsearchowww.sex.insex.netf Touchingprettyexposedmomanddaughter o'searcht Sex zihefuckshismom.com.searche Www iselsearch jamr Szh t Sex k Szh mt Sex erd InSex i Gcunt n teg Szh searchosearchensearchi Sex iksearchie Www he Gcunt gebruikt. Als ik al zie hoe u mijn woorden in een andere context plaatst, dan vraag ik mij af of u dat ook met andere informatie en gesprekken doet.
De beerput gaat open zegt u, ik ben benieuwd en wacht af.... toch blijf ik van mening dat als de bewijzen echt zo keihard waren geweest, dat de grotere media daar al lang op waren ingesprongen. En dan bedoel ik meer dan een klein weggedrukt verhaaltje in de telegraaf of de twentse krant. Die kranten liggen vast niet te slapen hoor. Want als ik de verhalen hier lees, moet dat sensationeel genoeg zijn voor ze. Daarom zal het mij benieuwen.

  door: Herman Timmer 2010-03-27 00:40:14

geachte herman timmmer u schrijf dat ik u woorden in de mond legt. maar u vraagd op 20-2-24 aan chily dat er keiharde bewijzen ( inderdaad foto"s documenten ) op tafel moeten komen. en op 25 -3-2010 heeft het  u weer over foto"s als bewijs. heeft u weleens foto"s gezien van iemand die een kind heeft misbruikt en daar een foto van heeft gemaakt. of dat een instelling een foto"s  maak waarop  het personeel staat doe een kind mishandeld. ik denk persoonlijk niet  omdat een normaal mens dat niet doet u hoop ik ook niet. dus mag ik dan denken dat u deze wilt zien omdat u anders niemand geloof zoals jeugdzorg of een instandstie.dus ik leg u geen woorden in de mond u wil bewijzen hebben zoals een foto "s. nogmaals als in diverse documenten heb waarin nogmaals diverse incidenten in staan dan geloof u dat misschiens nog niet eens. u vind dat  een weggestopt verhaaltje in de telegraaf of  de twentse krant niks heeft losgemaakt dan kan ik u mededelen dat er wel degelijk aandacht over deze zaak is en ook bij  hun.. nee deze kranten liggen niet te slapen herman want ze gaan eerst wat onderzoeken voordat ze zomaar wat schrijven. dit ook in het belang van de tegenpartij. ja ik heb met ze gesprokken. en de bij de twenste krant heb ik zelf 26 jaar gewerkt verteld me niet dat zr daar slapen. en ook weet ook dat ze eerst de doel  goed op orde willen hebben en dat er veel meer mensen met bijna de zelfde verhalen komen. het duurdt  soms jaren voordat iets de doofpot komt. zie de kranten  van deze week.  er komt een persoon met een verhaal en voordat je het weet zijn het er mogelijk wel duizenden daar. ik heb het niet over  zonnehuizen....... u schrijf dat ik mijn bericht moet aanpassen omdat  haar naam erop staat nee dat hoef niet dit omdat er ook andere zijn geweest die haar naamhebben genoemd.en ze weten ook wel over wie ik het nu heb. ze staat hier zeker achter omdat haar vader voor haar op komt en het onrecht wat haar is aangedaan bij zonnehuizen. ja  herman gisteavond was hier ok iemand die wat documenten heeft opgehaald en ze doorstuurdt na diverse mensen in het land die iets meer te vertellen hebben dan ik . u zschrijf ook dat ik de boel verdraai dat heb ik dan zeker van zonnehuizen en jeugdzorg geleerdt. want bij jeugzorg werken namelijk altijd zo. een voorbeeld zal ik schrijven ik zeg  van mijn mogen ze w r dood rijden wat lees ik rij iedereen van jeugdzorg dood. ik vraag waar het geld van de kinderen is gebleven aan de gezinsvoogd  lees vader zegt dat personeel het geld heeft gestolen. maar zonnehuizen heeft dit nog in onderzoek en ik ga er niet vanuit dat het gestolen is.want dat krijg je te maken met bewijslast op papier en dat is er niet dus einde verhaal voor zover overdat anders gaat dat ook weer een eigen verhaal leiden. dus wie verdraai te boel geeft dus niet allen commetaar maar schrijf of verdedig ze ook. maar dat leest u zeker niet herman want niet iedereen is bij zonnehuizen slecht  want dat zo te ver gaan om dit te schrijven daar me. maar de rotte appels die moeten uit de mand gehaals worden.

  door: g.w finke uit oldenzaal 2010-03-27 06:01:37

Nogmaals, u bent degene die mijn woorden uit de context haalt. Inderdaad laat u nu weer zien dat ik zeg dat er keiharde bewijzen als foto's en documenten op tafel moeten komen om uw recht te kunnen halen. Ik zeg niet dat ik ze dan ook wil zien, dat is het verhaaltje dat u er van maakt. Net zoals een latere opmerking dat ik dan bij zonnehuizen zou werken en een sekteleider ben. Beide beweringen zijn gebaseerd op niets. Ben alleen een tevreden vader, dat is alles.

  door: Herman Timmer 2010-03-27 07:42:30

 ja lees dan wat u zelf vraag u vraagd toch om keiharde bewijzen met foto"s  en docunenten als bewijs en ik niet. wat over sekte leider en medewerker nee ik wel terug dat had ik niet moeten schrijven. en dat u een vader ben oke bij deze mijn excuus voor die benaming. dus niks uit het  context halen van woorden maar feiten beste herman. nee je wilt dat er foto"s van zijn gemaakt en dan mag ik  niet schrijven dat ik denk dat u ze wilt zien.  want daar  denk  ik niet alleen velen denken daar zo over.  onmacht schreef willen jullie soms foto"s zien. dus niet ik en ook .......... hebben dit  geschreven. nee u wilt dit  als zeker als  bewijs aan de rechters laten  tonen zeker. zegt niet dat u wilt zien maar wel als bewijs hebben staat haaks op elkaar herman. dus niet gelijk schrijven dat heb ik niet geschreven. en voor de goed orde niet alles is negfatief bedoeld als u dat denkt. en .........wat u schrijf vinden wij prettig om dat te lezen dat u ook wel met  k meeleeft en succes wenst   en ook  ons succes wenst in de strijd tegen onrecht. wij willen net als vele mensen een goede instelling voor de kinderen. en dat er  niks te lezen valt over zonnehuizen dat verbaasd me herman dat u dat schrijf lees eens op diverse site op internet dan weet u meer. horror huis ? in zeist is een van de koppen. als je dit meld zie je je kinderen nooit meer een dreigement van jeugdzorg maar ons toe herman ook dat is een feit.

  door: g.w finke uit oldenzaal 2010-03-27 08:09:21

dat de lediningen geld steelde van de kinderen is geen fabeltje dat is namelijk waarom er een aantal jaren trug rechtzaken liepen, door dat soort praktijken, en dat al die groepen toen heel snel gingen sluiten, dat kwam door leidingen die geld aan het weg werken waren wat hun niet toebehoorden! en dat er nix in het nieuws krant internet staat over al die zaken er liepen er maar liefst 10 verschillende, is hard bewijs dat er indd een doofpot is, en niet zo een kleintje ook! maar herman weetje wat ik nou niet snap.. ik heb jou gevraagt je verhaal te vertellen, want als jij ALLEEN MAAR een tevreden vader bent hoe ben jij dan op onmacht terecht gekomen en wat weet jij dat van zonnehuizen en jeugdzorg en al die instellingen en regeltjes als je alleen maar een tevreden vader bent snap ik egt niet  hoe je op een site zoals ONMACHT.nl terecht bent gekomen dus nogmaals mijn vraag luid vertel jou verhaal hoe benje hier terecht gekomen en wat is je intresse in zonnehuizen of jeugdzorg of dit hele onderwerp??? en onmacht nogmaals de vraag aan jullie waarom moest ik contact opnemen mischien kan ik jullie helpen ik heb namelijk nog steeds contact met heel veel jongens enmeisjes met wie ik samen op zonnehuizen zat, ik heb laatst een blog geschreven op hyves over het artikel van het meisje uit oldenzaal en heb daar erg veel reacties opgehad van de ex zonnehuizers ik zal zo even kijken of ik kan knippen en plakken wat hun vertelden over zonnehuizen ook goeie en slechte herinderingen hebben hun net als ik ik heb hele geoie herindereingen maar ook slechte

  door: chilly 2010-03-27 08:53:48

deze is van rene reactie op mijn blogg
 
Heb zelf ook op het zonnehuis gezeten. Met klachten werd niet veel gedaan, de PVP(waar je met klachten terecht kon) deed geen ene moer met de klachten. Tot 2005 was het niet wettelijk verplicht voor zorginstellingen om misstanden (mishandelingen, sexueel misbruik etc.) bij de landelijke inspectie te melden.

Er is wel een ding dat oud-bewoners van het zonnehuis kunnen doen: een schadeclaim indienen bij het zonnehuis. Dat kan dan het beste via een advocaat (een letselschade-advocaat in dit geval)

Die kan alle klachten bundelen en met alle oud-bewoners van het zonnehuis (die zich met een klacht over mishandeling/misbruik etc. aanmelden) samen een klacht indienen. Want het zonnehuis kan voor mishandeling etc. worden aangeklaagd en er kan een schadevergoeding worden geeist, ook al is het 10 jaar geleden gebeurd.

En het is al verschillende keren gebeurd dat een zorginstelling/internaat aan een oud-bewoner een schadevergoeding moest betalen.

Dit is een weblink naar een goed letselschade-advocaten bureau. Op de website staat ook hun telefoonnummer en e-mailadres en verdere informatie.

  door: chilly 2010-03-27 08:58:37

dit is een reactie van maddie       
 
hmzz ik ken het zonnehuis ook erg goed
en ik heb er ook niet erg leuke tijden aan overgehouden!

jammer dat het zonnehuis nog bestaat en jammer dat er nog steeds mensen zijn die er voor willen werken,

iemand ooit nog wat gehoord van
Raisa & pricilla?

-x-

  door: chilly 2010-03-27 09:00:17

dit is een reactie van ilone
 
 
Jezusmina zeg!!!

Wat een tering tieffus zooitje daarzo!!
Ik ben blij dat ik daar niet meer woon!
Ik vind ook dat ze eens goed van buiten af dit moeten beoordelen, en dan door hogerhand besloten mag worden dat dit internaat zogenaamd goed voor de welzijn van de kinderen etc etc gesloten MOET worden!!
Ik kan me nog goed herrineren, ik weet niet meer hoe dat kleine lieve blonde meisje heette van de bovengang, dat meisje is daar komen wonen toen wij er ook nog zaten omdat ze thuis sexueel misbruikt zou zijn. Dat kind als ze niet luisterde lieten ze haar op haar blote voetjes in haar pyama zo over het plein lopen. groepsleiding erbij moest ze uit razen omdat zei dat het beste vonden voor haar.
Ik heb haar zo vaak huilend in mijn armen gehad en met haar gepraat en gespeeld dat meisje ben benieuwd hoe ze terecht gekomen is.
Misschien weet jij of vero nog wel hoe ze heete.
Nou als maar ook enig kans zie om me hier mee te kunnen bemoeien of wat dan ook of petities kunnen doen doe ik daar zeker aan mee!!!

Kus wijffie en fijn weekend

  door: chilly 2010-03-27 09:01:01

en dit is een reactie van vero
 
Je hebt helemaal gelijk het klopt niet dat het zonnehuis nog bestaat.. ik heb er vanaf mijn 9e gewoond... helaas minder goede herinneringen aan die tijd daar.. Ben blij dat het goed is gekomen met me maar er zijn dingen die je je leven lang bij blijven dankzij hun... heel jammer!

  door: chilly 2010-03-27 09:02:21

nog even op herman zijn bericht wil ik terug komen.  dat  als er documenten heb heb je keiharde bewijs zijn ja daar ben ik het wel  mee eens. omdat  de andere kant  niet alles vermeld dus opschrijft het is het vaak moeilijk te bewijzen vinden somminge mensen. maar als zonnehuizen 7 kwalen / ziekte"s vindt bij onze dochters slaat ook nergens op is dat dan  waar.  in een brief van het gastgezin van de jongste staat ik zie aan het gezicht dat autischene toeneemt. zij heeft totaal geen medische achtergrond. dus waar basseerdt ze dit op. adhd, zwakzinning heid, 2 persoonheids stoornissen., geestelijke stoornis,geestelijk gehandicapt, trauma.  staat  in en verklaring aan ons beschreven. maar  geen behandeling of medicatie zijn er voorgeschreven aan beide dochters. dus moet ik  maar gewoon aannemen dat wat ze schrijven de waarheid is. ja maar dan wil ik het wel onderbouwd zien met beweze  wetenschappelijk onderbouwd bewijs. en niet door iemand zonder diploma die zich voordoet als pedogo dan behandelaar dan is weer de mananger. we hebben dit nalaten trekken ze staat nergens geregistreerd. ja we laten alles nagetrokken voordat we wat schrijven anders smaad of valse beschuldeging. ja voordat we dit na buiten hebben gebracht is er wel veel onderzocht door diverse vakkundige mensen. ik niet want van het vaktaal wat instellingen schrijven heb ik geen verstand. wat is nu bewillingen voor een woordt gezinsvoogd schrijf die taal. ja een trauma heeft ze nu zeker veroorzaak bij zonnehuizen te zeist maar geen hulp bij het verwerken van alles. dat was ook een van de redenen van het laten onderduiken van onze dochter.

  door: g.w finke uit oldenzaal 2010-03-27 15:13:43

vandaag in tc tubantia kinderen bij Jeugdzorg, vader in hongerstaking tot de dood er opvolgt . de veiligheid is in het geding zegt bjz en natuurlijk worden woedende ouders niet geloofd. zoals bijna altijd dus, de kinderroof gaat nog steeds door. dus in instellingen is het veilig zegt bjz. met andere woorden ga je gang maar rotzooi naar met ze .

  door: g.w finke uit oldenzaal 2010-03-27 15:37:18